ارزان ترین زمان سفر به مالزی
نوشته شده توسط : حسین

اواسط آذر تا اواسط اسفند- فصل گران سفر به مالزی

مالزی در بازه زمانی اواسط آذر تا اواسط اسفند بسیار شلوغ می شود و مخصوصا شهر کوالالامپور توریستان زیادی را در ماه های زمستانی سال به خود جذب می کند. در این زمان هتل ها خیلی زود پر می شوند و قیمت هایی که برای هتل ها در نظر گرفته می شود، بالا می رود. به هر حال اگر به دنبال سفر ارزان به مالزی هستید، بهتر است که دور فصل زمستان برای سفر به این کشور خط بکشید! اما اگر از نظر هزینه مشکلی ندارید، بهتر است که از این فرصت استفاده کنید تا بتوانید در هوای مساعد از جاذبه های گردشگری این کشور دیدن کنید و با آسودگی کامل در خیابان های جذاب و مناطق پرهیاهوی آن گشت بزنید.

 البته این گرانی یک حکمت هم دارد و حکمتش این است که در این زمان از سال، هوای مالزی از همیشه مساعدتر می شود. البته این را هم بگوییم که در این زمان از سال امکان بارش باران در هر روزی وجود دارد. اما این باران ها بیشتر از یک ساعت طول نمی کشند و بعد از آن ها یک آفتاب دلچسب در شهر احساس می شود.

اواسط اسفند تا اواسط تیر- فصل ارزانی سفر به مالزی

برای اینکه بتوانید سفر ارزانی را به مقصد مالزی تجربه کنید، باید همین فصل را برای سفر انتخاب کنید. از آنجایی که در این بخش از سال باران های سنگینی در مالزی می بارد و سطح رطوبت در آن خیلی بالا می رود، تعداد توریستان این کشور کم می شوند و هزینه اقامت و تفریح و در کل همه چیز در آن پایین می آید. البته باید این را هم در نظر داشته باشید که شما باید با ریسک بارش باران در طول سفرتان کنار بیایید تا بتوانید لذت این سفر ارزان را ببرید و حتی از روزهای بارانی آن هم برای خوشگذرانی استفاده کنید.

خبر خوبی که برایتان داریم، این است که در کوالالامپور به نسبت شهرهای ساحلی و جزایر این کشور، باران ها کمتر هستند و معمولا بیشتر بارش ها در حوالی بعد از ظهر اتفاق می افتند. خبر خوب دیگر اینکه شما می توانید در این زمان از سال در بهترین هتل های مالزی با قیمت های باورنکردنی اقامت کنید. پس بهتر است که فرصت را غنیمت بشمارید و حتما از این ارزانی برای کسب تجربه های جدید استفاده کنید.

اواسط تیر تا اواسط آذر- قیمت های متوسط برای سفر به مالزی

مالزی در بازه زمانی اواسط تیر تا اواسط آذر نه آنقدر شلوغ است و نه آنقدر خلوت! در ضمن هزینه های سفر به مالزی در این بخش از سال نه آنقدر گران است و نه آنقدر ارزان! در این زمان از سال هنوز دمای مالزی زیاد است، اما باران کمتری به نسبت فصل بهار در آن می بارد. این یعنی آب و هوای این کشور در این فصل از سال شرایط متوسطی دارد و به همین شکل هزینه های سفر به این کشور نیز در این زمان از سال در سطح متوسط است.

پس اگر می خواهید بین کم کردن هزینه ها و خوب بودن آب و هوای مالزی یک تعادل برقرار کنید و در زمانی به این کشور سفر کنید که هم آب و هوا تقریبا مساعد باشد و هم قیمت ها تقریبا کم باشد، بهتر است که از اواسط تیر تا اواسط آذر راهی این کشور شوید. چراکه اگر در این بازه زمانی به این کشور در جنوب شرقی آسیا سفر کنید، از یک طرف آب و هوای بهتری را به نسبت فصل قبل تجربه می کنید و از یک طرف هزینه های کمتری را به نسبت فصل بعد پرداخت می کنید! این یعنی شما با انتخاب این زمان از سال برای سفر، حد وسط را می گیرید و نه آنقدرها هزینه می کنید و نه آنقدرها مجبور می شوید که با باران های شدید کنار بیایید.




:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: